woensdag 17 april 2013

She believed


She could .... so she Did

Een mooie tekst die voor veel gebeurtenissen te gebruiken is. 
Zo vlak na het Art Specially Event zit je nog altijd
zo vol ideeën.
Dit jaar ben ik beide dagen actief bezig geweest met 
het geven van de workshops met PanPastel.
Super leuk om te doen, en wat een leuke reactie hebben we gekregen.

Om in de PanPastel sfeer te blijven, heb ik deze kaart voor jullie gemaakt.

Ik heb gewerkt met kleuren
Turquoise  580.5 & Red Iron Oxide Shade 380.3

Snij een kaart van 13.5 x 13.5 uit Anjerwit
breng met een tool de 2 kleuren PanPastel aan op de kaart.
Dit is vrij ruw papier met structuur, hierdoor vloeit de PanPastel
minder soepel. 
Hiervan kan je handig gebruik maken, ik heb in diagonale lijnen
gewerkt eerst met Turquoise en daarna met Red Iron Oxide shade.
Dit geeft de diagonale strepen.

Met versamark heb ik verschillende stempels gestempeld.
Strooi hierover gouden embossing poeder en verhit dit.


Met een Sizzix stans heb ik uit zwart en bruin 2 labels gestansd.
Op de zwarte label (de kleinste) is gestempeld met
versamark en gouden embossing poeder.
Op de bruine label heb ik met een witte molotow stift
witte puntjes getekend.
vervolgens de binnenkant van e wit gekleurd en de puntjes op de kaart
zelf getekend.
Dit geheel met 3d foamtape opgeplakt.
Ook heb ik zwarte puntjes met een zwarte molotow stift getekend.

nu hoor ik je al denken "Molotow" wat is dat nu weer.
Dit zijn stiften op verf basis en zijn permanent op bijna alle opervlakte.
Doordat het op verf basis is teken je dus met verf op
het papier waardoor wit ook echt wit blijft.



Je kunt er ook mee werken over Pastels en andere mediums, zonder dat direct
je punt beschadigd.

Het papier op een rijtje

Anjerwit
Donkerbruin
Ravenzwart


Ik hoop jullie weer te hebben kunnen inspireren met deze 
kaart.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
Op mijn prive blog loopt de sizzix bigshot candy door tot ik 650 volgers heb
gehaald. Dan verloot ik hem, je kunt nog meedoen.


3 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Heel mooi gemaakt Lydia,

groetjes, Hannie

Anita's blog zei

Hele gave kaart Lydia. Super mooi gedaan.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart.

groetjes karin