zondag 14 april 2013

Laat de zon maar komen ......

Het is vandaag weer mijn beurt om hier wat te laten zien. Ik kan niet wachten op een beetje mooi weer dus ik heb een echte zomer kaart gemaakt. Het vintage plaatje is van Nellie Snellen en de vlinder is een collectable van Marianne Design net als de swirls onder de vlinder ook deze zijn van Marianne Design. Ik heb er een easelkaart van gemaakt en de vorm van de kaart is gemaakt met de mal van Go Kreate nummer 6. Voor de kaart heb ik het volgende Papicolor karton gebruikt:

Neem een vel lichtbruin karton en ril een vouw in het midden. Neem de grootste Go Kreate mal en leg deze net over de rillijn heen en stans deze uit. Maak een ril in de bovenste kaart. Stans deze maat nogmaals uit lichtbruin karton. Stans de middelste maat twee maal uit ijsblauw karton en stans de kleinste maat uit dessin papier ( Eline's Buitenhuis). Beinkt alle delen met Distress Ink iced spruce en plak de delen op elkaar. Stans het plaatje uit en plak deze op een stukje lichtbruin karton en snijd/knip de randen iets groter af. Plak dit in het midden van de kaart.

Plak op de onderzijde een stukje kant met lint en maak een strikje. Maak een mooie bloementoef met papieren roosjes, blaadjes en een bedel.

Stempel( Distress Ink iced spruce)/stans de vlinder twee maal uit ijsblauw karton. Bol de tweede vlinder iets op en knip deze iets in en plak deze met 3D kit op elkaar. Stans twee swirls uit ijsblauw karton en kiezel karton en bewerk deze met dezelfde inkt. Plak de vlinder met swirls op de kaart.

Werk de kaart verder af met strik en bedel en een knijpertje met de tekst.

Ik wil iedereen een hele fijne zondag wensen!

Groetjes,
Astrid

8 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Schitterend mooi Astrid,

groetjes, Hannie

anncreatief zei

wat een super mooie kaart.
En inderdaad laat die lente maar komen
Lieve groet anneke

Hetty zei

Wat een mooie kaart !!! Super kleuren en een nog beter thema !!!

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart.

groetjes karin

Esther zei

Nou ik vind het weer een prachtkaart geworden.
Heel leuk!!!

Groetjes Esther

Anoniem zei

Dit is weer schitterend.
Groetjes Joke

Boukje zei

Wat mooi dat bruin met blauw, mooi model ook!
Groetjes Boukje.

evlin95 zei

magnifique !