vrijdag 28 juni 2019

Winters vogeltje

Hallo allemaal,


Na een aantal warme dagen vandaag wat verkoeling op ons blog met deze winterse kaart.


Voor deze kaart heb ik maar 2 kleuren cardstock gebruikt: Hagelwit en Olijfgroen.

Door gebruikt te maken van 2 mooie sets snijmallen en een winters plaatje maakt je op een eenvoudige wijze een mooie sfeervolle kaart.

Hoe is deze kaart gemaakt:
Ik ben begonnen om het hagelwitte cardstock te snijden in de maat  
Uit het olijfgroene cardstock stanste ik de mooie rechthoekige bewerkte mal. 
Voor de aankleding gebruikte ik dezelfde 2 kleuren cardstock en stanste daar de mooie poinsetta en de bladeren uit. Deze in 2 hoeken verwerkt en de kaart was klaar.



Het gebruikte papier van Papicolor is:
Cardstock Original Olijfgroen 301945


Ik wens je nog een fijne dag.

Geen opmerkingen: