maandag 10 juni 2019

Kerstkaart

Hallo allemaal,

Onlangs hadden we een paar hele warme dagen en toen ben ik lekker mijn hobby kamer ingedoken om aan een kerstkaart te werken.

Als basis voor deze kaart heb ik een ticketmal van Studio Light gebruikt. Deze eerst in kerstrood, daarna in ravenzwart en vervolgens in hagelwit uitgestanst.
Het witte papier heb ik vervolgens door een embossingfolder gehaald.

Het plaatje van Joy!Crafts heb ik gemat op zwart papier. 
Uit mosgroen cardstock heb ik de bomen en de blaadjes gestanst. Uit het rode de mooie kerstbloem. Tot slot nog een ijspegelrand en een tekststempel.

De gebruikte materialen van Papicolor zijn:

Dat was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren en vindt het altijd weer leuk om jullie reacties te lezen.


Geen opmerkingen: