donderdag 27 juni 2019

Hello summer


Dat kunnen we wel zeggen als we de temperaturen buiten
voelen dan is het echt zomer. Dus een vrolijke 
zomerse label gemaakt met spray inkt.

Wat heeft u nodig:
Zwart cardstock papier A4 No. 301901 Papicolor
Aquarel papier
Dylusion Ink spray: Lemon zest en Pure sunshine
Stencil: MASKMB08 Studio Light 
Stempels: STAMPSL240 StudioLight 
Collectors Edition - No9 Code IND0386 IndigoBlu (bijtjes)
Teken zelf of zoek een leuke stempel van bloemen.

Snij een stukje aquarel papier van 21 x 14,8 cm.
Leg de stencil op je aquarelpapier.

Pak de twee kleuren Dylusion Ink spray en spuit lichtjes eerst de 
lichte gele kleur over je stencil en daarna de wat donkere gele.
Ik heb er een aantal uitgeprobeerd om het beste resultaat te krijgen. 



Dit was mijn beste vond ik. Ik heb er een label van 
gesneden met een formaat van 8 x 16 cm.
Die heb ik bewerkt met de achtergrond stempel van StudioLight.

Stempel een leuke afbeelding van een paar 
bloemen op aquarel papier en kleur die in met
bijvoorbeeld Dylusion Ink, aquarelverf of
aquarel kleurpotloden enz. enz. 
Er zijn tal van mogelijkheden.

Knip de bloemen en de blaadjes uit en plak 
die op de label, stempel nog twee 
bijtjes en stempel ze ook nog een keer 
op een stukje extra aquarel papier kleur die in 
en knip ze uit en plak ze op de bijtjes op de label.
Tekstje er op en klaar.



Geen opmerkingen: