vrijdag 16 oktober 2015

Mapje van drie enveloppen.

Ik blijf deze serie heel mooi vinden.
Dus heb ik hem weer gepakt en  gebruikt.
De effen kleurpapier is Lavendel
Het bedrukte papier zijn:
298859 - 298860 - 298862

Het is een mapje van 3 langwerpige enveloppen.

Envelop 1 ril aan beide zijdes op 4.5 cm
Envelop 2 wordt aan beide zijdes op 5 cm gerild.
Envelop 3 wordt aan beide zijdes op 5,8 gerild.
Vouw alle rillijnen.

Ik heb de randen allemaal gesponst met de nieuwe
 kleur Distress ink hickory smoke.

Beplak alle drie de enveloppen met het Design Papier.
Ik heb alle vlakken opgemeten en het designpapier 0,5 cm kleiner gesneden.
Het grote vlak hoeft aan de achterkant niet gedecoreerd.
Daar heb ik ze op elkaar geplakt.

De drie enveloppen heb ik toen op elkaar geplakt.
Ik heb een stuk wit karton van 11,5 x 13,5 cm gesneden.
Daar heb ik ook de randjes van geïnkt.
Toen heb ik 50 cm grijs lint door de helft geknipt en op het witte karton geplakt.
Het mapje heb ik daar op geplakt.
Ik heb uit de lichte kleur designpapier een stuk van 12 x 14 cm gesneden en
 daar mijn mapje opgeplakt.
Als laatste heb ik een stuk wit karton van 13 x 15 cm gesneden en de randjes ook beïnkt.
Het mapje heb ik als laatst hier weer bovenop geplakt.

Mijn werk zag er toen zo uit.
Nu kon ik met de binnenkantjes verder.
Ik ben geen fotomens maar als jij dat wel bent kunnen er natuurlijk
ook foto's opgeplakt worden.

Dit is het binnenste vak.
Ik heb wat vakjes gemaakt om er labels in te doen.

Toen heb ik mijn flapjes dichtgeklapt om met de volgende
vlakken verder te gaan.

En dit was mijn laatste vlak.
Daar heb ik op elk deel een vakje gemaakt, ook voor labels.
En zo is mijn mapje ontstaan uit drie enveloppen.
Als het jou leuk lijkt kan de indeling natuurlijk ook in een andere volgorde.


En aan het eind was dit mijn resultaat.
Ik hoop dat ik jou heb kunnen inspireren.
Groetjes, Anneke


Geen opmerkingen: