maandag 26 oktober 2015

Hele mooie kerstdagen!

Hallo allemaal,


Deze keer heb ik twee kerstkaarten om te laten zien, die snel gemaakt zijn.
Nu de kerst steeds dichterbij komt, en ik nog steeds een tekort aan kerstkaarten heb,
zijn snellere kaarten meer dan welkom!


Als basis heb ik hagelwit karton genomen en hier op gestempeld.


Ik ben begonnen met een vierkant te snijden van 12,5 x 12,5 cm uit een stukje restkarton.
Daarin heb ik een vierkant (soort kader) gesneden van 6,5 x 6,5 cm.
Dit vierkant heb ik op de dubbele kaart neergelegd.
Ik heb een tekststempel bewerkt met versamark stempelinkt en op het vierkant gestempeld.
Dit daarna bewerkt met panpastel. Haal het vierkant weg, en fixeer het gedeelte bewerkt met panpastel.
Daarna met rode stempelinkt een tekst gestempeld.

Het vogeltje heb ik gestanst uit donkerbruin, anjerwit, zwart en oranje karton.
De prachtige ster uit goud karton voor een feestelijke uitstraling.

Wat pailletjes erbij voor de afwerking.
De rand heb ik "uit de hand" getekend.



.....gelijk nog maar eentje gemaakt:)

gebruikte materialen papicolor:

Gezellig dat je langs bent geweest,
graag tot de volgende keer!

groetjes
Neline

4 opmerkingen:

Hetty zei

Super mooie kaartjes heb je gemaakt Neline.
Groetjes Hetty

Rimmie zei

Wat een super leuk idee, met een prachtig effect!
Helemaal top!

Groetjes

Rimmie

Gina zei

Super Rimmie, met deze vogeltjes! Groetjes, Gina

Anneke zei

Heel mooi!