dinsdag 20 oktober 2015

Autumn......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien en deze keer heb ik voor een herfstkaart gekozen met een plaatje van een paddenstoel in 3D. Soms blijft dit ook gewoon zo leuk om te doen.


Ik vond deze paddenstoel heel mooi bij het mooie rood en hagelwit passen van Papicolor.

Ik heb dan ook de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:




Ik heb voor deze kaart weer alleaal mooie stencils van Noor! Design gebruikt.

De werkwijze van de kaart is als volgt:

Snij wit karton van 15 x 30 cm
Ril deze op 15, 18, 21 en 28 cm en vouw deze in model
Plak de plakrand goed vast
Snij rood karton van 14,6 x 14,6 cm en mat deze op de kaart
Snij wit karton van 14,1 x 14,1 cm en plak deze ook op
Snij rood karton van 12 x 12 cm en plak deze in het midden van de kaart
Snij wit en dan weer rood steeds een stukje kleiner
Ook rond het plaatje werk je met wit en rood en zo krijg je een mooi geheel
De klimop- en de herfstbladeren zijn uit kraftpapier gestanst.


Dit was mijn kaart weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Gina Bloyaert zei

Prachtige kaart!!!!
Mvg Gina