zondag 25 augustus 2013

Kerstbal van MDF

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien. Dit keer is het geen kaart maar een kerstbal van MDF.


Voor deze kerstbal heb ik de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt


Ik ben als volgt te werk gegaan.


Teken de kerstbal 2 x op de achterkant van het rode karton en snijd deze uit.
.

Beplak de kerstbal met sneldrogende lijm.


Snijd een witte strook van 6 x 15 cm


  Embos deze strook met een  achtergrond embossing stencil


Na het embossen laat je de mal op het papier en bewerk het papier met b.v. Pan Pastels.


Je plakt de strook in het midden van de mal en maakt de zijkanten gelijk met de ronding van de bal.


Bovenstaande ponsen heb ik gebruikt voor de kerststerren te maken. Deze kerststerren zijn gemaakt van het rode karton en de blaadjes van het olijfgroene karton.




Zo kan je de bal versieren naar je eigen idee en alleen met het mooie karton


Ik wens jullie nog een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Groetjes van Ineke

4 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Prachtiggg die pointsettia's heel mooi!!

Jeannette zei

heel erg mooi, weer een ideetje erbij, bedankt, groetjes Jeannette

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart.

groetjes karin

Boukje zei

Wat is die mooi geworden, mooi warm van kleur en de bloemen zijn prachtig!
Groetjes Boukje.