maandag 26 augustus 2013

A Flower Basket.



 allemaal,
Ik kom jullie vandaag geen bosje bloemen
maar een hele mand vol met bloemen brengen
From Millan.Net
Deze keer heb ik een kaartje gemaakt voor Papicolor en voor een challenge.
Wil je weten voor welke challenge? Kijk dan morgen op mijn blog.


De werkwijze:
Knip of snijd van hagelwit karton een kaart van 29x14,5cm en vouw dubbel
Knip of snijd van oranje papier een vierkant van 14x14cm
Knip of snijd van hagelwit karton 2 stroken van 5x14cm
Plak alle delen op de kaart (zie foto)
Kleur een afbeelding met b.v. Copic markers
Stnas een border van Crealies en plak de border onder het ovaal
Stans een Text Tag van Crealies en stempel daarop de tekst
Stans 3x de 2 kleinste bloemen van een Creative Flower stans van Crealies
Bol de bloemen
Plak in het midden van iedere bloem 7 kleine strass-steentjes
Plak de bloemenmand en de bloemengroet, verhoogd met foam, op de kaart
Stans 2 kleine vlindertjes en plak deze op de kaart
Plak ter versiering nog enkele strass-steentjes op de kaart

Van Papicolor heb ik gebruikt:

Nog een fijne freubelweek toegewenst.
Liefs WilmaFrom Millan.Net

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi fleurig kaartje.

groetjes karin

Jeannette zei

superleuk gedaan Wilma en ik houd je blog in de gaten, groetjes Jeannette

Cindy zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje! En de bloemen zijn ook weer top! Groetjes, Cindy

Renate zei

Hier fleur je helemaal van op. Leuk gemaakt.

-xies- Renate.