vrijdag 22 juni 2018

You did it!


De examentijd zit erop (behalve de herexamens), en de geslaagden heb bericht gekregen.
Een mooie gelegenheid om een kaartje te sturen!
Deze kaart heb ik aan een 17 jarige jongen gestuurd. Een mooie stoere, maar vrolijke kaart.
En kijk eens hoe mooi het Metallic papier van Papicolor glanst! Extra feestelijk!


Ik heb de basiskaart gemaakt van recycled kraft wit.
Ik heb een stuk recycled kraft zwart wat kleiner gesneden en voordat ik het op de basiskaart heb geplakt heb ik er met gouden embossingpoeder stippen op gemaakt. 


Ik heb aan de onderkant van een stuk original metallic supergold een punt gemaakt, kijk maar eens op onderstaande foto.


Als laatste heb ik op een stukje recycled kraft wit, met gouden embossingpoeder de cirkel met tekst gestempeld.


Al met al een feestelijke kaart geworden, of niet soms?




Gebruikte materialen Papicolor:



1 opmerking:

Aartje zei

Prachtig gemaakt!
Groeten, Aartje