zondag 24 juni 2018

Bullet journaling: Intro & pocket



Hallo allemaal,

Ik ga jullie meenemen op mijn ontdekkingstocht in het Bullet journaling.

Van Papicolor kreeg ik een heel mooi pakket thuis gestuurd waarmee ik aan de slag kan. Wat hier allemaal in zat kun je in deze video zien:



Ik ben enorm enthousiast om hiermee aan de slag te gaan. In diverse videos zal ik jullie de komende maanden laten zien hoe ik het bullet journaling ga gebruiken. Ik ben begonnen met het maken van en intro pagina en pocket in mijn journal. Hoe ik dit heb gedaan kun je in deze video zien:




Ik heb de volgende materialen gebruikt:

en neem ook zeker even een kijkje bij alle overige bullet journaling materialen:
https://www.papicolor.com/hobby-diy/bullet-journal.html

Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn process te zien en ik zie jullie graag weer terug bij de volgende video. Tot dan.



1 opmerking:

Aartje zei

Wat ontzettend leuk om jouw stappen jn journaling te volgen. Leuk om de videos te bekijken.
Groeten, Aartje