maandag 21 mei 2018

Speciaal voor jou

Goedemorgen allemaal :)

Vandaag is mijn vuurdoop bij Papicolor  en dit is de kaart die ik heb gemaakt voor vandaag:



Voor de basis heb ik cardstock original wolkengrijs gebruikt: maten: 11,5 x 16cm
de opleg kaart heb ik expres groen gedaan om toch wat contrast te krijgen met de 
cardstock original mosgroen.
Daarna de stansen uitgestanst in cardstock original wolkengrijs en cardstock original narcisgeel.
ook de blaadjes zijn gestanst uit cardstock original mosgroen.
Het plaatje van het roodborstje is mijn eigen gemaakte foto van het roodborstje in eigen tuin.
Vervolgens eerst alle randen geinkt en een leuke textstempel geplaatst.Ook op de oplegkaart heb ik een stempel gebruikt
om "de leegte" op te vullen.



De 2 bovenste stansen heb ik als eerste geplakt met 3d foam voor het speelse en dimensionale effect.
daarna laag voor laag de rest op elkaar geplakt, wat mooie bijpassende bloemetjes bijgezocht en een kleine scroll erbij gemaakt en voila..........Je hebt weer een mooie kaart klaar :)



gebruikte papicolor items:


Dankjewel voor het bezoeken van mijn site en tot de volgende keer :)


3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat heb je dit weer prachtig gedaan! Xxx liefs Irene

Sandra TW zei

dankjewel irene :) xxx

Aartje zei

Prachtig!
Groeten, Aartje