maandag 19 maart 2018

Felicitatiekaart


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Zelf vind ik dit een vrolijk felicitatiekaartje dat ik heb
gemaakt voor en met het mooie karton van Papicolor.

Set of 3 no. 45 de vlinder en het lijfje voor de vlinder,
met Tekststans no. 16 "Van harte" en met Partz no. 16
3 witte bloempjes gestanst .

Decorette no. 10 de hartjes, met Duo Dies no. 45 de vlinder
en met Partz no. 13 3 kleine bloempjes gestanst.

Met Crea-Nest-Lies XXL no. 57 van Crealies heb ik uit
gestanst en met Crea-Nest-Lies XXL no. 64 de banner.

Ook heb ik met Crea-Nest-Lies XXL no. 57
oranje oplegvellen gestanst en met
Crea-Nest-Lies XXL no. 64 het "oplegvel" voor de banner.

De steun heb ik met dezelfde stans gemaakt.

Papicolor items:

1 opmerking:

lenywim35 zei

Al staat er niet direct de naam bij.... Ik zie altijd gelijkof het een creatie van jou is. Namelijk aan de mooie kleuren van het papier.
Deze combinatie is ook weer zo mooi!.
Net als de kerstkaart, die ik in december kreeg en het mooie felicitatiehart, dat ik donderdag van je kreeg.
Voor ik de naam van de afzender las, zei ik al ""Van Wilma"" . He??? zei Wim.""Ja"" zei ik, ""niet zo moeilijk, moet je dat mooie karton zien?""
Nog heel erg bedankt Wilma. Hij staat op de beursstandaard, die nog steeds op een ander wacht. Nu op de tafel in de kamer, met alle andere , noem het maar, geschenkjes. (Blog zondag).
grts leny