zondag 11 maart 2018

Feest

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik, Aartje, weer een blogpost voor jullie verzorgen. Mijn nichtje werd onlangs 2 en daar moest natuurlijk een vrolijk dierenkaartje voor komen.



De basis hiervoor is een Dutch Doobadoo mal. Deze heb ik eerst overgetrokken op hagelwit en de letters daarna ook nog in de kleur wolkengrijs

Omdat grijs natuurlijk best een saaie kleur is voor een kinderkaart heb ik de letters nog even door een embossingfolder gehaald. Dat geeft net een ander effect.

De kikker en de ballonnen zijn gemaakt met een stans van Marianne Design. De slingers, die natuurlijk bij een verjaardagskaart niet mogen ontbreken, heb ik gemaakt met een stans van First Edition.

Met eveneens een stans van Marianne Design heb ik een tabje uitgestanst en hierbij met de bijbehorende stempelset "jarig" gestempeld.


Gebruikte materialen Papicolor:
Original hagelwit no. 264930
Original wolkengrijs no. 301929
Original mosgroen no. 301951
Original rood no. 301918
Original ravenzwart no. 298901

Overige gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo Card Art Feest
Marianne Design collectable kikker Col1352
Marianne Design Creatable balloon PP1401
Marianne Design Collectable Tab's Col1314
Embossingfolder Papermania


Fijn dat je vandaag weer even langs kwam op ons blog. Ik vind het erg leuk als je even een reactie achter wil laten.



Groeten, Aartje



Geen opmerkingen: