donderdag 23 november 2017

Lief.......

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien die ik gemaakt heb met mooi papier van Papicolor.


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Hier zien jullie de basis benodigdheden samen met de snijmallen van CraftEmotions, Crealies en Mariannedesign.


Je maakt eerst een ster met de snijmal in het blauwe karton, daarna snij je de mal uit wit en kraft karton.


Je schuift de witte en de kraft over elkaar heen en vouwt de punten naar buiten.


Je zet de punten allemaal vast met dubbelzijdig tape wat goed stevig is.


En zo kun je je kaart verder opwerken. 




Ik heb voor het blauwe vierkant nog een embossingfolder gebruikt.




Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Margreet zei

wat een super mooi kaartje en wat een leuke mal.
Schitterend plaatje maakt de kaart helemaal af
Groetjes Margreet