vrijdag 17 november 2017

Baby Mail

Vandaag heb ik voor jullie een stoere babykaart om te laten zien.




Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de volgende materialen:
mal van Dutch Doobadoo
een stukje stof van schaapjes 
Aslan
stempeltje van Joy 



Als eerste heb ik de schaapjes uitgeknipt uit de stof met een ruime rand en deze op het aslan geplakt.
Deze heb ik uitgeknipt. 
Van de mal van Dutch Doobadoo de letters  getekend op original karton Petrol.
Daarna de gehele mal getekend op scrapkarton recycled kraft  en 
cardstock original Ravenzwart en dit uitgeknipt. 


De letters heb ik op het kraft geplakt en hierna een stukje eraf geknipt zodat ik deze weer op het zwart kon matten.


Een stuk scrapkarton recycled kraft van 29 x 14,5 cm heb ik gevouwen tot een kaart van 14,5 x 14,5 en hier een stuk original karton Petrol van 14 x 14 cm op geplakt.
Op deze basis heb ik de tekst van Boy geplakt en de schaapjes. 
Een stempeltje om het geheel af te werken .
En mijn stoere kaartje is klaar. 



Gebruikt papier van Papicolor
scrapkarton recycled kraft
original karton Petrol
cardstock original Ravenzwart

3 opmerkingen:

Corry Dank zei

Keileuk kaartje
De kleur blauw is erg mooi

hvdkemp@ziggo.nl zei

Grappig kaartje. Leuke kleur ☺

Glenda de Heide zei

Stoere kaart!

Veel liefs Glenda