maandag 26 juni 2017

Mirthe


Voor de verjaardag van mijn dochter haar vriendinnetje heb ik deze naamslinger gemaakt.
Zo leuk om op haar kamer op te hangen!
De prachtige kleuren van het Papicolor papier zijn erg geschikt om zo'n slinger te maken en het papier is stevig.



De basis is gemaakt door uit recycled kraft bruin de buitenste slinger uit te stansen (stans van Joy!) Doe dit 6 x.
Daarna een maatje kleiner en zonder randje 3x paars en 3 x blauw.
De binnenste maat is gemaakt van recycled kraft wit (met zo'n mooi spikkeltje in het papier!               I love it!), stans deze ook 6 x uit.
Plak de vlaggetjes op elkaar (zie foto onder).


Vervolgens stans je 6 zwarte cirkels met gekartelde rand en 6 cirkels een maatje kleiner uit.
Plak deze op elkaar en plak deze rondjes met 3d tape op de vlaggetjes.
Uit paars heb ik de naam uitgestanst (stans Marianne Design).


Zo ziet het geheel er dan uit.


Als laatste heb ik de vlaggetjes vast gemaakt op een stuk touw en de vlaggenlijn nog wat opgevrolijkt met wat bloemetjes ean zwarte stipjes.


Ik hoop ik jullie heb kunnen inspireren!


Gebruikt papier Papicolor:

1 opmerking:

Linda zei

Heel erg leuk en origineel gedaan zo
gr Linda