maandag 12 juni 2017

Have a great summer


Vandaag heb ik een zomerse kaart voor jullie met vrolijke kleuren en doodle bloemen


De achtergrond van hagelwit papier heb ik gekleurd met Memento luxe inkt en een sponsje



De tekst heb ik geprint 


Daarna heb ik hem ingekleurd zodat hij mooi zwart wordt


De bloemen heb ik erop gedoodled, los uit de hand, je kunt ook voorbeeldjes zoeken
daarna heb ik de steeltjes getekend


Nog een lijntje langs de buitenrand, dan is het minder kaal


en een stippel/streep randje binnenlangs
het kaartje heb ik op een dubbele petrolkleurige kaart geplakt

Veel knutselplezier!


Gebruikte producten:

Pigma Micron zwart 0,5mm
1x Bruynzeel Pen Touch white fine
karton Original hagelwit
karton Original Petrol

6 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ohh wat mooi Gerrie.gr.joke

Liefs Ineke zei

Prachtig Gerry.

Liefs Ineke

Gerry's Craft Room zei

dankjewel Joke, groetjes Gerry

Gerry's Craft Room zei

dankjewel Ineke, groetjes Gerry

Karen Dunbrook zei

sweet cards...I love to doodle on mine as well, adds a great touch of whimsy.
tfs,
Karen

Gerry's Craft Room zei

Thanks Karen💕