zaterdag 29 april 2017

Nieuw DT lid, even voorstellen


Hallo allemaal,

Mijn naam is Gerry van der Velden en ik ben uitgenodigd deel te nemen aan het Papicolor blog, wat een leuke uitdaging want ik ben dol op Papicolor papier:-)

Eerst zal ik even wat over mezelf vertellen, ik woon in Brabant met mijn man en onze schattige vlinderhondjes.

Knutselen zit in de genen, al van jongs af aan hadden we altijd papier ter beschikking om naar hartenlust mee te experimenteren. Van doosjes bouwen tot mini albums zelf ontwerpen naar scrapbooken en mixed media met lekker veel van van alles tot super eenvoudig, ik doe wat ik leuk vind en wat me invalt op het moment dat ik een product voor me zie. 
Soms eerst brainstormen met mezelf of meteen aan de slag omdat ik iets leuks voor me zie dat niet kan wachten:-) Ja ik kan wel zeggen dat papier mijn passie is.

Het doorgeven van mijn passie en motiveren van mensen om zelf lekker aan de slag te gaan met papier en knutselmaterialen vind ik een van de leukste dingen om te doen en ik hoop dat mijn ontwerpen veel mensen kunnen inspireren.

Veel Knutselplezier!


p.s. ik vind het altijd leuk om met kleuren te werken, het onderstaande kleuren schema heb ik voor deze kaart gebruikt. Misschien een leuk idee om ook eens met deze kleuren aan de slag te gaan.


Papicolor papier:

2 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Gerry ,
Gefeliciteerd met jouw plek in het team super leuk .
En mooie creaties heb je gemaakt .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Gerry's Craft Room zei

Dankjewel Cinderella, heel aardig!