vrijdag 7 april 2017

Het zwarte schaap


Hallo creatieve bloggers,

Na een hele drukke week zag ik gisteren avond ineens dat ik vandaag een blog post had. Nou daar was geen inspiratie meer voor eigenlijk, nou ben ik afgelopen weekend naar de beurs in Nijkerk geweest en daar had ik deze leuke stempels van "Cats on Appletrees" gekocht.
Niet de geheel mijn eigen stijl maar toch een aantal gekocht omdat ze zo leuk zijn.


Ze zijn super te combineren met het cardstock van Papicolor, was even benieuwd hoe ze zouden stempelen op het papier daar er toch een reliƫf in het papier zit. Maar gaar heel goed zoals je ziet heb wel op een stempel mat gestempeld.
De kleur aubergine vind ik persoonlijk een geweldig mooie warme kleur, en heb dit gecombineerd met anjerwit voor een mooi warm resultaat. ( Hagelwit is veel koeler van kleur )

Gebruikte kleuren papier:


Hoop dat ik je toch weer heb kunnen inspireren met deze kaart, geniet van de mooie dag vandaag. 

Geen opmerkingen: