donderdag 13 april 2017

Enjoy Simple Things

Hallo bloglezer,

Ik geloof dat ik helemaal in de  ban ben van het Oud Hollands Papier
Het is ook zo veelzijdig.


Met Memento inkt heb ik de narcissen van Cottage Cutz gestempelt.
Bij deze stempel zit een bijpassende stans zodat je hem kunt uit stansen.
Dat heb ik bij deze kaart niet gedaan. 
Ik heb rechtstreeks op de kaart gestempeld. 


De bloem heb ik vervolgens ingekleurd met Aquarel Potloden van Faber Castell,
Albrecht Durer.
Het Oud Hollands Papier is geen aquarel papier, echter het werken met water
gaat echt vreselijk goed.
Het rult niet en het bobbelt niet. 


Nu zijn de potloden van Faber Castell ook geweldige potloden die een 
mega pigment afgeven waardoor je met een klein beetje water al zo'n
goed en mooi resultaat krijgt. 
Dat dit zo goed werkt ligt denk ik aan een combi van 2 geweldige producten,
het Oud Hollands Papier en Albrecht Durer Potloden van Faber Castell.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze
kaart. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
Dat waarderen we echt en ze worden ook altijd gelezen met een glimlach. 

1 opmerking:

sjanie zei

Prachtig kaartje, Lydia.

Groetjes, Sjanie