dinsdag 14 februari 2017

Voorjaar

Hallo bloggers

In december hebben we een mooi pakket materialen mogen ontvangen van Papicolor.
Hierin zaten ook peel off stickers.
Ik ben hiermee ook aan de slag gegaan. Ze werken echt heel makkelijk. 



eerst heb ik een stuk karton gesneden van 26 x 13 uit original karton licht rose en deze op 13 cm gerild zodat je een kaart van13x13 cm krijgt.
Hierop heb ik met original karton aubergine een mat gemaakt van 12,5 x 12,5 cm

Op deze basis heb ik de peel off stickers geplakt.



Uit licht rose heb ik nog een bannertje gestanst en hierop met aubergine een tekst geplakt.

Dit is mijn bijdrage deze keer.

Knutselgroetjes 
Elly


Gebruikt papier van Papicolor :
original karton licht rose
original karton aubergine
peel off stickers

4 opmerkingen:

Corry Dank zei

Mooi gedaan

Lutgart zei

Heel leuk Elly

Glenda de Heide zei

Leuke kaart heb je gemaakt met de peel-off stickers!

Veel liefs Glenda

Unknown zei

Dank je wel dames