zondag 12 februari 2017

Love


Het is bijna Valentijn en daarom laat ik jullie deze roze hartjeskaart zien.

Met een mal  (Dutch Doobadoo) heb ik de achterste laag van de trendkleur felroze gemaakt.
Hierbovenop een laag van de trendkleur lichtroze.
En als laatste een laag van hagelwit. 
Deze heb ik bewerkt met een hartjesmask (Dutch Doobadoo) en inkt.
Ik heb twee harten uitgestanst (Marianne Design) in lichtroze en hagelwit. 
Hier heb ik een uitgeknipt plaatje verhoogd opgeplakt. 
Een tekst (clearly besotted) , een bloemenpartij (takjes van Marianne Design) en een hartjesstans (Marianne Design) maken de kaart af.


Gebruikte kleuren van Papicolor:

2 opmerkingen:

Glenda de Heide zei

Heel erg mooi Annemarie!

Veel liefs Glenda

Glenda de Heide zei

Heel erg mooi Annemarie!

Veel liefs Glenda