maandag 6 februari 2017

Kleine attenties


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik 4 kleine attenties gemaakt voor mijn moeder die is dol op bridge dit doet ze ook samen met mijn vader op verschillende clubs maar ook vaak met 4 vriendinnen onder elkaar en dan elke keer bij iemand thuis.  
Het zijn alle vier thee drinkers dus ze kan ze vullen met een thee zakje en wat lekkers erbij, mijn moeder houd er wel van om van die kleine attenties te geven.


Ben begonnen om de basis te snijden uit hagelwit en de vouw lijnen te rillen.


Heb een ruit patroon achtergrond stempel van Impression gebruikt op het doosje, nu past dat eigenlijk nooit maar als je een wat makkelijk patroon neemt is het heel goed te doen om ze aan elkaar te stempelen of net over elkaar.


Het ruit patroon is daar super voor alleen wel proberen op een iets minder opvallende plek uit te komen dan midden op het doosje. Zo als je hier boven ziet heb ik de eerste rond over elkaar heen gestempeld en loopt het patroon mooi door. de dubbele lijn zit net in de zijkant van het doosje.


Zo heb ik vier verschillende kleuren gemaakt en op het midden van het doosje nog een stukje van 5 x 6 cm aangebracht en dit eerst met een andere stempel en kleur bewerkt.


Als laatste er een klein labeltje aan gehangen met de tekst Fijne Dag en het doosje verder afgewerkt met een aantal uitgestanste bloemen de ook weer bewerkt zijn met de zelfde kleuren inkt.
Zo hebben we vier verschillende doosjes en heb alleen wit papier gebruikt.

Gebruikt papier is hagelwit - 298930

 Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kleine attenties. 

1 opmerking:

Glenda de Heide zei

Wat een super lieve doosjes!

Veel liefs Glenda