vrijdag 13 januari 2017

40 Years of Marriage.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Jullie kunnen wel zien wat wij achter de rug hebben!
Het 40-jarig huwelijksfeest van Tineke en Alfons.
Op de uitnodiging stond het bruidspaar tussen de
LOVE-letters, dus die konden op de kaart niet ontbreken.

De kaart heb ik uit Cardstock Original no. 298951 mosgroen gesneden
Op de anjerwitte oplegvellen heb ik uiteraard weer mosgroen gebruikt.

Op de achterkant heb ik 3 envelopjes geplakt, waar
enkele persoonlijke woordjes inpassen en een bijdrage.

Ook dit hart vond een plaatsje op de achterzijde.
Alle gebruikte stansen en stempels zijn van Crealies.

Papicolor items:

Met dit LOVE-kaartje sluit ik mijn bijdrage.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

Gina zei

Prachtige persoonlijke kart Wilma ! Mooie groen kleur ook ! Groetjes, Gina

Unknown zei

Prachtige kaart
Groetjes
Elly

Glenda de Heide zei

Wat een prachtige kaart!

Veel liefs Glenda