donderdag 26 mei 2016

Zeg het met bloemen.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag mag ik voor Ineke invallen. Ineke komt, vanwege privé-omstandigheden,
even niet aan knutselen toe. Dit kaartje had ik nog als reserve achter de hand.
Ik had dit kaartje als kerstkaart op mijn blog willen plaatsen, maar dit kaartje
werd, door een vriendin, afgekeurd als kerstkaart. Ze heeft gelijk.....nietwaar?


De werkwijze:
Stans uit Original Metallic karton no. 344 violette.....de basiskaart, het vierkante frame,
strookjes met stiksteekjes van 3mm x ± 5 cm, de hoekjes en 3 dichte bloemen
Stans uit Cardstock Original no. 298930 hagelwit.....een oplegvel,
4 stroken van 2 x ± 5 cm, 3 open bloemen en 3 dichte bloemen
Stans uit Cardstock Original no. 298951 mosgroen.....3 dichte bloemen
Plak het witte oplegvel op de violette kaart
Plak de hoekjes op de kaart
Bol de 3 kleinste bloemen
Plak de bloemen op elkaar en op het frame
Plak de violette stiksteekrandjes, aan beide zijden, op de witte stroken
Maak een "vlechtwerk" van deze stroken en plak deze onder het frame
Plak het frame met het vlechtwerk en de bloemen, verhoogd met foam, op de kaart
Versier de kaart met b.v. een 3d-plaatje en met half-pareltjes

Papicolor items:
Original Metallic no. 334 violette

Graag wens ik iedereen een hele fijne dag toe.

Liefs Wilma

Geen opmerkingen: