zaterdag 28 mei 2016

Hollyhock


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik een bloemen kaart voor je, het is een kaartje gemaakt met een stans van "Elizabeth Craft designs" met de naam Hollyhock.
Het is niet helemaal mijn soort kaart maar vind het wel heel leuk om ze te maken met al die kleine bloemetjes en ze zijn ook altijd zo weer verkocht. De basis kaart is licht groen met daar op donker groen, hier op heb ik een stempel van MFT - Wood Plank afgedrukt.
Voor het midden stuk een stukje aquarel papier bewerkt met wat blauwe inkt en dit op licht roze geplakt.
De stokroos uit Groen kraft gestanst, de bloemetjes uit licht roze en de stampertjes uit dottergeel. Dit alles bewerkt met wat inkt en gaan aan brengen op de kaart, tekstje er bij en laten drogen.

Gebruikt papier :

Licht groen : 214624
Donker groen : 301256
Licht roze : 298923
Dotter geel : 298910

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


1 opmerking:

Anoniem zei

mooi!!!
ik hou van die kleine bloemetjes!
kan je voor vele gelegenheden gebruiken

grtjs
Tine