dinsdag 23 februari 2016

Een zee van bloemen!

Nog even en dan is het voorjaar! De avonden worden al langer, de bloembollen schieten de grond uit en de knopjes gaan heel langzaam uitkomen. 
Ik geniet ervan!

Om alvast in voorjaarsstemming te komen, heb ik een kaart gemaakt met een mand vol voorjaarsbloemen.


Ik ben begonnen met een dubbele topfold card van van 13,5 x 13,5 cm uit recycled kraft karton grijs. Daarna een vierkant gesneden van 13 x 13 cm uit hagelwit karton, een zijde van dit vierkant is bewerkt met een sierlijke rand stans. 

Het paarse karton is nieuw in het assortiment!
Prachtige warme kleur en stoer van uitstraling.


De afbeelding van de bollenvelden heb ik achter een fotokader geplakt.
Deze heb ik gestanst uit lavendel metallic karton.

De bloemenmand is gestanst uit recycled kraft karton grijs en bewerkt met distress ink vintage photo. 
De mand is gevuld met krokusjes en narcissen.
Gestanst uit mosgroen, mosterdgeel en sering karton.

De vlinders horen er ook bij, ze zijn gestanst uit creme karton.
Het tuingereedschap is gestanst uit recycled kraft karton grijs en grijs metallic karton.

Laat het voorjaar maar komen!

gebruikte materialen papicolor:


Gezellig dat je langs bent geweest,
tot de volgende keer
groetjes
Neline





2 opmerkingen:

Gina zei

Prachtige kaart Neline. Alles is mooi op dit kaartje, de bloemen, de kleuren, de details ! Groetjes, Gina

Hetty zei

Schitterende kaart heb je gemaakt Neline !!!
Groetjes Hetty