zondag 9 augustus 2015

Thanks

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien. Ik heb deze keer een sta kaartje voor jullie.


Ik heb voor deze kaart de volgende mooie papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Karton 301802 barok fijn lichtroze kleurnummer 23 ~
~ Karton 301802 hart/bloem lichtroze kleurnummer 23 ~


De werkwijze van de kaart:

Snij cardstock 14 x 28 cm, 11 x 13, 6 x 9 cm
Ril het cardstock van 14 x 28 cm op 6,5 en 13 cm aan de lange kant
Vouw deze in model en verwerk hier het designpapier op, iets kleiner gesneden als het cardstock.
Verwerk ook designpapier op het cardstock van 11 x 13 cm maar plak deze aan de bovenkant niet vast, hier in kan je het stuk cardstock van 6 x 9 cm in doen.
Maak de onderkant vast op het cardstock en zet de bovenkant vast aan de achterkant van het cardstock.
Werk je kaart verder af naar je eigen zin.


Ik heb voor deze kaart een mooie nieuwe mal van Noor! design gebruikt. Ook het takje is van Noor! Design.


Dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Ik wens jullie een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wederom een beauty Ineke en wat een leuk model. Dank je voor de uitleg...
Lieve groetjes Miranda