woensdag 19 augustus 2015

Butterfly

Goedemorgen lieve lezers,


Met het mooie, Recycled kraft wit, heb ik de basis gemaakt voor
deze kaart. 
Snij een stuk kraft papier op 15x30cm en vouw het dubbel.
Spons de randen met distress inkt, Shabby Shutters en Bundeld Sage.
Met een Border stempel van IndigoBlu "Rugged Edge" en Walnut stain distress inkt 
heb ik hier een daar een gedeelte van de stempel afgedrukt. 
Dit heb ik gedaan zonder Acryl blok zodat ik 
alleen het gedeelt afdruk dat ik wil.
Met Script stempel en Budeld Sage heb ik de tekst op dezelfde manier afgedrukt.
Als laatste heb ik met IndigoBlu "ink Splats" in de hoeken nog wat extra accent gegeven. 



Op een stuk HobbyKarton heb ik Stick It geplakt en een groot ovaal van Aurelie
uitgestansd.
Doordat de bovenkant beplakt is met Stick It kan ik nu heel makkelijk IndigoBlu MegaFlakes 
op het ovaal plakken.
Als het goed vast zit, door het stevig met je vingers in te wrijven, heb ik met het 
speciale sponsje de flakes opgeschuurd zodat ze gaan glimmen. 
Uit bijpassend Licht groen cardstock is een 2e ovaal gestansd met 3D foam tape opgeplakt.



Op HobbyKarton is de vlinder  "Big Butterfly" gestempeld.
1 maat kleinere ovaal heb ik op de vlinder gelegd en de binnenrand met potlood voorzichtig
afgetekend door bij de vleugels een klein streepje te zetten. 
Met een schaar heb ik de vleugels uitgeknipt tot aan het potloodstreepje.
De vleugels door de ovaal heen gehaald, de ovaal op je juiste plaatst gelegd'
en hem gestand met de bigshot.

De randen van de vlinder zijn gesponsd met distress inkt Bundeld Sage, 
En opgeplakt op het groene ovaal. '
Nu met Stickels de vlinder gekleurd.


In deze video kun je nog eens zien hoe je IndigoBlu MegaFlakes verwerkt.



Ben weer benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
post signature

1 opmerking:

Anneke zei

Heel mooi Lydia. Bedankt voor de uitleg en het You Tube filmpje.