zondag 30 september 2012

Nog even borduurchallenge van 15 augustus

Hallo,

op 15 augustus hadden we hier de borduurchallenge staan, er is iets niet goed gegaan met de Mr. Linky (of ik heb het verkeerd gedaan). 


Sommige van jullie hebben dat aangegeven. Als je in de opmerkingen heb staan waar we je kaart kunnen vinden, dan zoeken we hem wel op. Om het goed te maken zet ik de challenge hier nog een keer neer met een latere sluitingsdatum, 15 september wordt nu 30 september.


De voorwaarden staan bij het bericht op 15 augustus. Er zijn 4 prachtige borduurmallen te winnen, we vragen een borduurkaart met minimaal 1 stuk Papicolor papier.


Ik hoop dat deze Mr.Linky beter zijn best doet.


Groet Diny

5 opmerkingen:

Hetty zei

Wat fijn dat het toch nog opgelost is. Ik de link naar mijn kaartje erbij gezet.
Ik zou heel graag voor mal 4 meedoen.

Kitty Dieleman. zei

Leuk zeg om mee te doen heb mijn kaart gelinkt.Gezellig dat we kans kunnen maken op zo'n mooi stencil.

Groetjes Kitty

Aggie zei

Ik las de borduurchallenge op het blog Hannie's Kaarten. Ik borduur graag dus wil ik wel meedingen naar deze leuke mallen. Hopelijk valt mijn kaart in de smaak

Hetty zei

Jammer dat er maar zo weinig deelnemers zijn.

Aggie zei

Inderdaad jammer, maar de sluitingsdatum was toch 30 september?