vrijdag 25 mei 2012

Vakantie kriebels


Ja , ja ik ben al een beetje in de vakantie stemming met mijn tagkaart, tis ook zo heerlijk weertje....
En samen met Don trekken we erop uit.....voor een heerlijke wandeling, gaan jullie mee?
De distress markers zijn hier weer heerlijk gebruikt en 1&2 juni geef ik weer bij DoeaDing demodagen ermee ala Anita dus jullie zijn bij deze van harte welkom in Spijkenisse;o)
Dan laat ik ook graag zien hoe mooi het stempelkarton van Papicolor bewerkt kan worden;o) 


Heb dit keer gebruik gemaakt van de aanbieding kartonpakketten van Papicolor.
 60 vel-170 grs. -injectprintergeschikt.
15 vel per kleur en zo mooi op elkaar afgestemd....een aanrader voor iedere kleinere knip.
Deze combinatie is zo....mooi!
violet-lavendel-zeegroen-azuurblauw echt vakantie in Frankrijk kleurtjes dus hi,hi,...
Dit wilde ik toch eens onder de aandacht brengen.....er zijn 4 combinatie pakketten dus kijk maar even mee op de link HIER.


Gebruikte materialen:Marianne Design.
tag en tekst. Creatables ovaal en bloem 
En natuurlijk onze stoere Don stempel, die ik gestempeld heb op het Papicolor stempelkarton....;o)


Voor degene die alvast de beentjes gaan strekken in de zon....een heerlijke vakantie en ik ga weer lekker verder spelen met mijn mooie Papicolor papier en inktjes...want wat leent dit Papicolor papier zich er goed voor zeg;o)

Warme groetjes,
Anita.

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtige labelkaart anita.

groetjes karin

Marja Sch zei

Prachtig gedaan Aniet. Ik ben 2juni in dee winkel voor de workshop theedoos, dus dan zien we elkaar. Kom ik je nieuwe spulletjes gelijk even bewonderen. Gr Marja

anita01 zei

Nou het gaat best gezellig druk worden in Spijkenisse bij Doe@Ding, helemaal leuk Marja...zie ik je weer xxx je lieve vlop is geweldig. En meiden bedankt voor jullie complimentjes hoor, top!

Warme groetjes,
Anita.

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Anita.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

wauwww anita sapppper de flap zeg wat een gaaff tagkaartje...

groetjes manon