woensdag 30 mei 2012

Happy Birtday

Het leuke van dit blog is de veelzijdigheid die we hier hebben. Voor mij houd dat in stempelen.
Stempelen is een heel ruim begrip en iets wat ik heel graag doe. 
Ik kan hier dan ook alle kanten mee op. 
Voor de post van vandaag heb ik gewerkt met PanPastels op het stempel karton van Papicolor.


PanPastel is een pastel krijt wat heerlijk werkt het heeft een hele mooie dekking zeker wanneer je dit combineert met embossing inkt.

Wil je meer weten over de PanPastels op mijn eigen blog
heb ik een video geplaatst over de PanPastels.

Met een lila tint heb ik als eerste het karton licht paars gekleurd, waarna ik hem heb ge-embost met een embossing folder en de bigshot.
Heel zachtjes heb ik met een versamark inkt over het ge-emboste gewreven zodat de versamark alleen aan de boven liggende gedeelten komt.
Met de zelfde tint lila ben ik opnieuw over de gehele kaart gegaan. Daar waar de versamark zit kleurt de pastel een tint donkerder. Ook ben ik nog met een roze tint over het ge-emboste heen gegaan. 
Hierdoor ontstaat een licht kleurverloop.

Als afwerking heb ik een label stans van Whiff of Joy gebruikt en hierop de tekst gestempeld.
de bloemen zijn ook op kleur gebracht met versamark en PanPastel.
Verder heb ik bloemen spray's (de Parels) en roosjes gebruikt.


Gebruikt papier van Papicolor



Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 





2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een leuke kaart.

groetjes karin

manon's kaartenhoekje zei

wat een gave kaart is dit....

groetjes manon