zondag 2 september 2018

Kerstkaart in koele kleuren

Hallo allemaal,

Nu het weer september is wordt het ook langzaam weer tijd voor de kerstkaarten.
 Ik hou dan eigenlijk wel van die koele winterse kleuren. Vandaag wil ik je dan ook zo'n winterse kerstkaart laten zien.


Ik heb hiervoor 3 kleuren Orginal cardstock gebruikt. 

De basis is cardstock in de maat 14,5 x 29 cm.
Deze vouw je dubbel. 
Hierop komt het blauwe cardstock wat ik even met een embossingfolder door de stansmachine heb gehaald.
Met een snijmal van Amy Design (African Cricle, add10104) sneed ik het wolkengrijze en blauwe cardstock. Het vogeltje is van een vel van Gerda's Hobbyshop (GH3157).
Om de kaart niet te somber te maken sneed ik nog een cirkel uit hagelwit wat ik onder het plaatje verwerkte. 
Met een stempel/stansset van Marianne Design stempelde ik met grijze inkt op het blauwe cardstock. Ondanks dat er een structuur in het papier zit gaat dat prima.
Ik sneed nog een strook hagelwit en wolkengrijs en zette dit samen met een strookje kant vast op de kaart.
Als laatste sneed ik uit het hagelwitte cardstock nog een poinsetta met een snijmal van ByLene (bld1010).

Hieronder nog even de gebruikte materialen van Papicolor
Cardstock Original Hagelwit 298930
Cardstock Original Wolkengrijs 298929
Cardstock Original Blauw 298955

Ik hoop dat ik je van wat inspiratie heb kunnen voorzien en vond het fijn dat je even langskwam vandaag.


Geen opmerkingen: