zaterdag 8 september 2018

Eenvoud siert

Goedemorgen allemaal :)

Voor vandaag een eenvoudige kaart want ook voor kaarten geldt soms.............
Eenvoud siert :)



We blijven met deze kaart nog even in de kerstsferen daarom heb ik gekozen voor rood en groen vandaag.



de basiskaart van 14 x14 cm heb ik gesneden uit Cardstock original  No. 298951 mosgroen
de bovenlaag uit A4 kerstrood 200 grams.Uiteraard ook weer de randen geïnkt :)

de versiering voor de kaart heb ik eenvoudig gehouden


voordat ik de rode laag heb bevestigd heb ik eerst de touwtjes vastgezet aan de achterkant met tackytape.daarna wat leuke stansjes uitgezocht en een labeltje uit een stansblok en nog een bijpassend bedeltje.het label heb ik vastgezet met 3dfoam blokjes.


Ook de binnenkant van de kaart is weer niet vergeten, vind het zelf toch altijd leuker als daar ook nog iets te zien is :)
Dus weer een pocket gemaakt met een rand stans en 2 stempels gebruikt.
Je kan dan naar keuze een tag in de pocket maken :)


dankjewel voor het bezoeken van mijn site en tot de volgende keer :)

gebruikte materialen:









Geen opmerkingen: