vrijdag 20 juli 2018

The best is yet to come

Hallo allemaal,

Mannenkaarten, ik vind ze lastig om te maken. Net als velen van jullie denk ik. 
Vorige week was ik in een hobbywinkel hier in de buurt en toen kwam ik het schild van Dutch Doobadoo tegen. Dat leek me een mooi uitgangspunt voor een mannenkaart, dus hij mocht mee naar huis.

Ik begon met anjerwit cardstock. Hierop kwam het olijfgroen en vervolgens het wolkengrijs. De kleuren passen perfect bij het plaatje. Dat is het voordeel van Papicolor papier, er is een uitgebreide kleurenreeks en er is dus altijd wel een kleur die past.


Het wolkengrijs haalde ik met een embossingfolder door mijn stansmachine. Het plaatje is van Gerda's hobbyshop. De gebruikte stansen zijn van Joy!crafts(vierkant),  X-cut (tandwielen) en Tattered Lace (vliegtuig, paraplu en schoenen).

Het tekststempeltje heb ik gestempeld met oranje inkt om zo de kleur uit het plaatje terug te laten komen en is van Whimsy Stamps.


De gebruikte materialen van Papicolor zijn:
Cardstock Original Olijfgroen 301945


Ik hoop dat ik jullie vandaag wat inspiratie voor mannenkaarten heb kunnen geven.


Fijne dag.


1 opmerking:

Angela zei

Geweldig mooie mannenkaart Aartje.... prachtig zoals alles bij elkaar past; eem schitterend geheel!