vrijdag 29 september 2017

Herfst......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien met het prachtige papier van Papicolor. Ik vind het geweldig mooi papier om te gebruiken.


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolorgebruikt: 




Dit zijn de materialen waar ik mee begonnen ben. 

Ik heb de bladeren na getekend en uitgesneden


Het steenrode blad heb ik bewerkt met een embossingfolder.


Daarna bewerkt met de blendingtool en distressinkt.


De mal gestanst en daarna de rest van de malletjes en zo mijn kaartje opgewerkt.


De blaadjes heb ik bewerkt met Glossy Accents, zo lijkt het echt een beetje op herfst, als alles een beetje nat is in het bos. De blaadjes, pompoenen enz. zijn van Noor! Design.




Dit is mijn kaartje weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie hier mee heb kunnen inspireren. Ik wens iedereen een fijne dag.







Geen opmerkingen: