zondag 17 september 2017

herfst

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een herfst kaart voor jullie, want dat past wel bij het weer van de laatste tijd, met steeds  al die storm en regen.  Op zich is het een snel klaar kaartje, alleen het schikken van de pompoenen en blaadjes kan even wat tijd in beslag nemen voordat het naar je zin op de kaart ligt.



Ik ben begonnen om uit verschillende kleuren karton de onderdelen voor mijn kaart te stansen, ik stans altijd eerst het een en ander uit en zie later wel of ik ook echt alles gebruik ( in dit geval heb ik dus niet alles gebruikt, de restjes bewaar ik natuurlijk wel ) Ik heb een stans gebruikt van Cottage Cutz.


Daarna heb ik een strook van 10,5 x 29,6 cm steenrood karton gesneden en deze dubbel gevouwen. Vervolgens heb ik een stuk anjerwit karton van 10,1 x 14,8 cm gesneden.


 Het anjerwitte deel heb ik met een embossing mal door de Double Do gehaald.


Vervolgens heb ik het gedeelte was ge-embost is  gekleurd met groene en oranje twin markers en dit deel daarna op de Steenrode kaart geplakt.


Als laatste het ik de kaarsen, de strik en pompoenen van een randje inkt voorzien. Ik heb dat gedaan met Distress inkt Vintage. Dan ga je het leuk neerleggen en als het naar je zin is plak je het vast op de kaart.


Gebruikte materialen van Papicolor:


Verder heb ik gebruikt:

Cottage Cutz Autumn Centerpiece
Embosmal Nellie Snellen HSF005
Twin markers no 42 en 23
Distress inkt Vintage Photo


3 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een leuke herfstkaart.
Echt weer eens iets heel anders.
Groetjes Hetty

Freubelmina zei

Leuk zeg, ik dacht eerst dat de omranding ook stansjes waren maar leuk gedaan met het embossen en kleuren.
Mooie kaart geworden!
Fijne zondag, groetjes, Wilma

Giny zei

Wat een prachtige herfstkaart is het geworden Linda.
Heerlijk al die herfstkleurtje.

Lieve groet Giny