zondag 6 augustus 2017

Van Harte


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag laat ik jullie, aan de hand van een aantal foto's,
zien hoe ik onderstaand kaartje heb gemaakt.

Ik heb uiteraard Papicolor karton gebruikt,
in combinatie met stansen en stempels van Crealies.
De basisvorm, uit het hagelwitte karton, heb ik gemaakt met
Crealies Create A Card stans no. 14 en bijbehorende download no. 1.

De afbeelding heb ik met Copic markers gekleurd.
Alle lila onderdelen zijn gemaakt zoals beschreven
op de 2de pagina van de download.
Op YouTube staat een handig filmpje.....klik HIER.

Met Decorette no. 01, Sihouetzz no. 01 en tekststans no. 16
bovenstaande "onderdelen" uit hagelwit karton gestanst.

Met Combies no. 3 en Combies no. 4 op hagelwit karton
de rozen gestempeld en daarna gestanst.

Op lila karton en met VersaMark Bits & Pieces no. 74 de pootjes
en met Bits & Pieces no. 92 de vogeltjes gestempeld,
bestrooid met wit embossingpoeder en verhit met een heatgun.

Zo ziet het kaartje eruit nadat ik alle onderdelen
heb opgeplakt, waarvan sommige met foam.

Papicolor items:

Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer.


Geen opmerkingen: