woensdag 2 augustus 2017

Gelukkig zijn .....


Hallo creatieve blogger,

Vandaag het ik een kaartje gemaakt op het oud-hollands papier, ik ben echt iemand die dol is op kleuren en ben aan de slag gegaan met een leuke stempel set van Aladine.


Hier boven zie je de kaart nadat ik klaar was met stempelen de bladeren en takken met verschillende kleuren groen en de rest gewoon met zwart.


Hier boven de kaart na dat ik klaar was met de aquarel potloden, nou heb ik op sommige plekken beste een aantal lagen aan gebracht en het papier houd dit super echt kan niet anders zeggen geweldig papier ook in combinatie met water.


Als laatste met gewone potloden nog wat details aangebracht en strakke strepen om wat meer diepte te krijgen nog een mooie tekst er bij en de kaart is klaar. 
Ben echt onder de indruk van dit papier echt super om op te werken.

Gebruikte papier :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


1 opmerking:

Dortesjs zei

lovely card this ;O))