zaterdag 29 oktober 2016

Laat de herfst maar komen.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor Papicolor heb ik vandaag de bloemetjes buiten gezet.
Er staat zelfs nog een plantje buiten op de vensterbank.

Ik heb een half vel, Cardstock Original hagelwit no. 298930, dubbel gevouwen
en de vouwlijn tegen de snijrand van XXL no. 50 aangelegd. Na het
doordraaien heb je dan een dubbele kaart met mooie randjes aan alle kanten.

Voor de rechterkant van deze kaart heb ik een On the Edge stans gebruikt,
eveneens met dotjes. Het karton, Cardstock Original paars no. 298946, heb ik
op dezelfde manier gestanst als de kaart. De maat heb ik echter wel aangepast
zodat de paarse rand een stukje uitsteekt ten opzichte van dezelfde witte rand.

Een Double Fun vaasje bewerkt met een Decorette met enkele bloemen en blaadjes.

Papicolor items:


Van harte wens ik iedereen een heel fijn weekend toe.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

Linda zei

Heel leuk gedaan zo met die rand eraan.
gr Linda

Glenda de Heide zei

Prachtige kaart!

Veel liefs Glenda