woensdag 19 oktober 2016

Herfst

Het is herfst, de blaadjes aan de bomen kleuren naar prachtige herfsttinten van warm rood, oranje en okergeel. Met deze mooie kleuren kwam er al snel een herfstkaart uit mijn vingers:)


Ik ben begonnen met een dubbele topfold kaart (11,75 x 11,75 cm) te snijden uit recycled kraft karton grijs. Daarop een vierkant van recycled kraft karton oranje. Dit karton is prachtig en warm van kleur met een stoere uitstraling.
Ik heb een herfstafbeelding opgezocht en daar een vierkant van gesneden, deze is geplakt op donkerbruin karton. Het raam pas mooi bij deze doorkijk en is gestanst uit recycled kraft karton grijs. Na het stansen bewerkt met distress ink vintage photo.
De spinnenwebjes zijn gestanst uit pergomanopapier.

Meneer de eekhoorn mag niet ontbreken, Hij is druk bezig om zijn wintervoorraad aan te leggen.
De eekhoorn is gestanst uit nootbruin, donkerbruin karton en recycled karton grijs.

Voor de blaadjes heb ik verschillende mooie herfstkleurtjes gebruikt:
mosterdgeel, mosgroen en steenrood.


gebruikte materialen van papicolor:

Dit is mijn laatste kaart die ik gemaakt heb voor dit blog. Ik geef mijn stokje door aan een andere creatieve dame die jullie ook vast veel inspiratie gaat geven.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de bezoekjes en de gezellige berichtjes.

groetjes
Neline

1 opmerking:

Judith Thoonen zei

Wat een mooie Herfstkaart
Groetjes van Judith