donderdag 1 september 2016

Kleuren op kraft

Iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn, ik kreeg van Papicolor een kaartje mee om in te kleuren. Dit kaartje komt uit een set en is gedrukt op Recycled Kraft papier.


Ik heb de kaart ingekleurd met Aquarel kleurpotloden van Bruynzeel. Een paar accentjes met mijn Gelly roll pen gemaakt en de witte stipjes gezet met een Molotow Marker Signal White.


Ik kon het niet laten om er nog iets van mezelf aan toe te voegen. Het Poinsettia bloemetje is gestanst uit Papicolor papier en kreeg samen met het sterretje een plekje op de kaart.

Gebruikt van Papicolor:
-Kaart uit Recycled Kraft set,
-Aquarel kleurpotloden,

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Diny zei

Mooie ingekleurd....het is een leuke kaart geworden!
Groetjes Diny

Unknown zei

Leuk gedaan!

Unknown zei

Leuk gedaan!