donderdag 29 september 2016

Hallo meneer de sneeuwman.....

Hallo meneer de sneeuwman....wat is het koud hé!

Een want maken stond nog steeds op mijn to do lijstje. Mijn dt maatje Boukje heeft de want ook een keer gemaakt. Ik heb de blogpost opgezocht, je kan 'm hier vinden.

Nu er een geweldig leuke sneeuwpop stans uit gekomen is, leek het mij super om deze te combineren met de want.


Op internet heb ik een patroon van een want opgezocht. 
Dit patroon is nagetekend op kraft karton grijs.
Langs de randen zijn gaatjes geprikt om daarna met naald en draad een feston steek te borduren.
Bovenin de want zit een stukje ribbel karton. Dit stukje is versierd met een stukje lint, scrappersflos, bolletjes lint en gestanste ijspegels uit hagelwit karton.

Meneer de sneeuwman is opgebouwd en eerst gestanst uit hagelwit karton. Daarna aangekleed met een zwarte hoge hoed (gestanst uit ravenzwart) en een mooie sjaal (gestanst uit blauw karton).
De neus is gestanst uit oranje karton, de armen uit nootbruin karton.

De teksten zijn gestempeld op hagelwit karton en kleine labeltjes van gestanst.

De want is rondom als laatste bewerkt met snowtex.

Voor mij mag meneer de sneeuwman alleen nog wel een poosje wegblijven:)

Gezellig dat jullie langs zijn geweest,
Tot de volgende keer.
groetjes
Neline


gebruikte materialen van papicolor:

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

In één woord: Prachtig!
groetjes
Nancy

Sylvia zei

Hele mooie kaart.Wat een leuke sneeuwman.Prachtig afgewerkt met de lintjes.

Groetjes,Sylvia.

Glenda de Heide zei

Heel erg leuk!