vrijdag 19 februari 2016

My Recipe for Happiness


Hallo creatieve blogger,

Aan mij weer de eer om jullie iets te laten zien met het mooie papier van Papicolor. Heb deze keer gekozen voor een cadeau zakje/doosje voor de koekjes die ik heb gebakken voor mijn zusje.
Ben begonnen om uit wit cardstock original een doosje te snijden, dit in z'n geheel bestempeld met een achtergrond stempel van MFT. Uit de voorkant een cirkel gesneden en dit weer dicht gemaakt met een stukje van een sheet aan de binnenkant. Langs de onderkant uit rood cardstock original een border van Taylored expression gestanst en op geplakt. Om het doosje dicht te houden heb ik gekozen voor een bandje van rood cardstock wat je er zo om of afschuift en hier een tekst op gestempeld uit een stempel set van MFT. Om het geheel af te maken nog een label gestanst en gestempeld met de zelfde achtergrond als het doosje maar nu met rood, nog een afdrukje gekleurd met de Magicals en klaar om weg te geven.

Gebruikt papier is :


 Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met dit cadeau doosje/zakje en geniet van de dag.

1 opmerking:

Angela zei

Wat ontzettend gaaf gedaan Wenda!!
Een bofkont die zus van je: lekkere eigengebakken koekjes en dan ook nog verpakt in zo'n schitterend cadeaudoosje; top!!
xxAngela