zaterdag 13 februari 2016

Beterschap.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik ben er eens goed voor gaan zitten.....er viel iets nieuws op mijn deurmat.
Geheel onverwacht ontving ik het nieuwe Recycled Kraft karton van Papicolor.

Voor dit easelkaartje heb ik dan ook Recycled Kraft no. 301325 oranje

Met Crea-Nest-Lies XXL  heb ik de basiskaart en
de steeds kleiner wordende oplegvellen gestanst.
De stempeltjes zijn van Crealies en CraftEmotions.
Het label heb ik gestanst, geƫmbost en alles met inkt bewerkt
terwijl het papier nog in de stansen zat.
"Beterschap" heb ik uit oranje karton gestanst en op het hagelwitte karton geplakt.
Met 2 kleuren inkt zijn de bloempjes  gestempeld.
In de bloemhartjes heb ik een half plakpareltje geplakt,
zo ook op enkele punten van de easelkaart.
De bloem en de blaadjes gestanst, gebold en op de kaart geplakt
zodat dit easelkaartje een steuntje heeft om "open" te blijven staan.

Papicolor items:
  

Met dit bloemenkaartje wens ik iedereen een heel fijn weekend toe.

Liefs Wilma

1 opmerking:

Wenda zei

Wat is het weer een super kaart geworden, heel mooi gedaan.

Hugs Wenda