donderdag 19 november 2015

Nieuwe DT leden en DIY kaarten

Goedemorgen lieve lezer,

Wat hebben we ontzettend veel reactie ontvangen op onze DT Call.
Via deze weg wil ik iedereen dan ook bedanken voor
de interesse in ons blog en team. 
We hebben uit alle inzendingen 3 dames gekozen,
dit was echt geen gemakkelijke keuze.

Onze nieuwe team leden zijn:

Thea Wildeman

Chantal 

Wenda Overweg

Welkom dames in ons team. In hun eerste blogpost stellen
de dames zich aan je voor. 

Onlangs heeft Papicolor hele leuk DIY kaarten uitgebracht
van gerecycled papier.


Op de foto is van de complete set. Wanneer je deze doos aanschaft
ben je voorzien van alle gemakken om direct
een snelle kaart te maken.
Altijd handig als je even geen tijd hebt of nu met de feestdagen als het er 
het hele jaar door niet van gekomen is om kerstkaarten te maken. 

Om je een idee te geven heb ik alvast 2 kaartjes als voorbeeld.



De kaarten zijn verkrijg in het zwart met witte accenten
Zwarte met gouden accenten en in bruin recycled papier.



9 opmerkingen:

Thea Wildeman zei

Ik vind hem super leuk geworden Lydia.
Ook fijn voor als je snel een leuke kaart moet hebben.
Makkelijk die kant en klare pakjes!!

Anoniem zei

Wat een waanzinnig leuk setje! Daar kan heel wat moois mee geknuteseld worden :) Ik ben ontzettend blij dat ik deel uit mag maken van het DT team! Dank je wel Lydia en Diny!! Thea en Wenda gefeliciteerd met jullie DT schap! Ik verheug mij op onze samenwerking :)
Groetjes Chantal

Anneke zei

Ook jij Chantal wekom in ons team.
Groetjes, Anneke

Anneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Dank je wel Anneke! Ik verheug mij op onze samenwerking :)

Thea Wildeman zei

Dank je wel Chantal, ik vind het zo leuk dat de keus ook op jou gevallen is.
Ja maakt schitterende crea's
Diny en Lydia ook namens mij hartelijk bedankt, dit stond al een poos op mijn wensenlijstje.

Hetty zei

Thea, Chantal en Wendy, gefeliciteerd met jullie DT-schap. Laat ons maar lekker genieten van jullie schitterende creaties.
Dat komt vast wel goed.
Groetjes Hetty

Petra L zei

Dames, van harte gefeliciteerd met jullie DT-schap.

Lieve groet, Petra L

Marina zei

Gefeliciteerd en welkom Thea,Chantal en Wenda bij ons team.

Groetjes Marina