donderdag 5 november 2015

Een klein "schilderijtje".....


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor vandaag heb ik een super eenvoudig kaartje gemaakt.
Eigenlijk is het geen kaartje maar een klein "schilderijtje".....nietwaar?

Ik ben begonnen met het inkleuren van een ouderwetse pomp, maar je zou ook
een kant en klaar prentje kunnen gebruiken. Met 4 stansen uit een set van
Crea-Nest-Lies XXL stansen, die aan beide zijden een stiksteekrandje hebben,
heb ik 2 frames gemaakt en die met kleine stempeltjes bewerkt.
Met een decorette stans heb ik het "haakje" achter het schilderijtje gemaakt.....
je wil het schilderijtje tenslotte ook nog op kunnen hangen.....nietwaar?

Als je op de foto klikt zie je e.e.a. veel beter.

De 2 mosterdgele frames heb ik, met foam verhoogd, op de kaart geplakt en
daarna nog 3 dichte vlinders uit hagelwit karton en 3 open vlinders
uit mosterdgeel karton gestanst, opgebold en eveneens op de kaart geplakt.


Papicolor items:

Nog een fijne dag toegewenst.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Prachtige creatie Wilma.

Rimmie zei

Mooi in al haar eenvoud!!!

Groetjes

Rimmie

Adriana zei

Mooi gedaan. Wat een mooie stansen zijn dat, he? Ik heb er ook een kaart mee gemaakt.

Gina zei

Heel mooi Wilma! Ik hou wel van die gele kleur en dat stikrandje maakt het helemaal af! Groetjes, Gina

Wies zei

Prachtig Wilma, dit schilderijkaartje. Mooi gemaakt!
Groetjes, Wies