donderdag 4 juni 2015

Heel veel sterkte

Ik heb een "heel veel sterkte" kaart gemaakt om te laten zien.
Het is niet zo'n groot model, ik vind zelf persoonlijk dat zo'n kaart niet veel hoeft te hebben.


Ik ben begonnen met een dubbele rechthoekige kaart van 9,5 x 13 cm, 
gesneden uit hagelwit karton.
Daarop het prachtige metallic karton antraciet. 
Uit hagelwit heb ik een rechthoek gestanst, met een leuk stiksteek patroontje.

De callas zijn gestanst uit hagelwit karton en bewerkt met
distress ink peeled paint en scattered straw.

De tekst heb ik twee keer gestanst. 
Een keer uit hagelwit karton en uit metallic antraciet.
Dit geeft een mooi schaduwrandje.

De tekst is bewerkt met viva decor silver.


Een paar dewdrops om het af te maken.

gebruikte materialen papicolor:

Gezellig dat jullie langs zijn geweest,
graag tot de volgende kaart.

Fijne dag
groetjes
Neline

2 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtig heel stijlvol.

Els zei

Super! wat een stijlvolle kaart.
Groetjes, Els